18 april 2014, vertrokken met regen

18 april 2014 - Gerbach, Duitsland

Tja regen hoort er ook bij, gelukkig beetje miezelregen, maar toch. We hadden geen internet dus wisten niet waar het droog kon zijn of de zon ging schijnen, wat we wel wilden was noordwestelijk rijden. Na uren door de regen te hebben gereden kwam bij ons de gedachte laten we in 1 keer door rijden naar huis en dan morgen vroeg zaterdag richting kust vertrekken. Rond 13 uur klaarde de lucht op en kwam er blauw tussen de wolken door.  Annemieke had ook nog een stukje gereden,maar na een verkeerde afslag midden in een woonwijk terecht. Maar ja ook dat hoort erbij. Gekeken op de kaart in de buurt en vonden er een camping genaamd Donnersberg in Gerbach. Even bellen en we werden te woord gestaan door een Nederlandse dame. Er waren wegwerkzaamheden maar we konden door rijden. Inderdaad hotseknotse midden door klein dorpje naar de camping. Leuk plaarstje gekregen en werden aangesproken door eigenaar die er pas een klein seizoen op hadden zitten. Sanitair was pas nieuw en bijna af en het moet gezegd worden dit was oke. We kregen een heel doucheverhaal over 6 minuten douchen en stoppen om haren in te zepen waarbij de tijd terugliepen dan weer verder konden douchen en na 6 minuten 5 minuten wachten. Kortom gewoon gaan douchen. Hij was heel behulpzaam en vertelde duizend en 1ding waar wij echt niet op stonden te wachten maar hij bedoelde het goed.

in de avond wat gegeten in restaurant waar keuze was uit schnitsel nogmaals schnitzel en schnitzel en oh ja vegetarische maaltijd en van een koe van iemand uit het dorp. Kortom als joe van schnitzel houdt kun je hier wel een week vertoeven.

nog even gegeocached en gelogd, (te) lang niet meer gedaan. We geven deze camping een 7 voor de moeite, de afwerking moet nog komen, maar we zullen nog eens terug gaan kken hoe het met ze gaat.

oh ja we hbben een neiuw speeltje op ons woonmobiel geplaatst. Tijdens het rijden of bij flinke storm krijgen we extra stroom........