Dieppe Frankrijk

21 juni 2014 - Dieppe, Frankrijk

Na enkele korte trips met 1 overnachting hadden we nu eindelijk een lang weekendje vrij. Goed weer aan de kust dus het werd Dieppe. Mooie reis doir zuid Belgie onder Charlois waren we nog nooit geweest. Via routeplanner aangegeven geen tolwegen en we reden richting Dieppe. Wat opviel lange rechte wegen die op en neer gingen door een schitterend uitgestrekt landschap, gewoon heerlijk om doorheen te rijden. Rond de middag van de route afgeweken en ergens bij een beekje geluncht, heerlijk rustig. Toen door naar camping vitamine in dieppe. Mooie camping, helaas uitbater sprak alleen frans maar met hand en voetsignalen heerlijk plekje in de zon gevonden. We zitten , 2.5 km van het strand, maar het ging steil omlaag, dus geen fiets maar lopen. Na dik half uurtje stonden we op het kiezelstrand naast het mooie ford en de klippen. Als je er tegenopkijkt vraag je je af hoe in hemelsnaam is men hier 70 jaar geleden aan land gekomen. Kort nog in de binnenstag rondgewandeld en terug berg op naar ons campertje. Eerlijkheid gebied, even de bus gepakt bergop. Kortom een geslaagde dag en na een douche, heerlijk ontspannen en even dit berichtje getypt, tot morgen.

1. Patrick:
    22 juni 2014
    Heey Jos en Annemieke,

Mooie omgeving, mooi weer.
    Geniet er van.
    Groetjes oet Sjènne.