Hockenheim formule 1

20 juli 2014 - Hockenheim, Duitsland

Ja in januari ben ik Jos 50 geworden van mijn vrouwtje en familie heb ik tickets gekregen voor de Formule 1. Mijn neefje Eric ging trouwen dus we vertrokken op zaterdag. Samen met mijn Patrick en Marlie vertrokken naar Hockenheim. Dit maal de snelweg en in 4 uurtjes arriveerden wij op een camping St Leonersee. Hier was een deel van de parkeerplaats ingericht als formule 1 camping. Kort gezegd stonden we op een grote parkeerplaats, moesten de stroom delen met anderen, geen probleem en er stond een grote toiletwagen die vele malen per dag schoon werd gemaakt.  Ook konden we volledig van de faciliteiten van de camping gebruik maken inclusief een grote badensee met mogelijkheid om te waterskien. Het was zaterdag zo warm dat we besloten om niet meer naar de trainingen te gaan, maar gewoon wat wandelen en rusten in de schaduw. De dames bleven op zondag lekker nixen en de heren gingen formule 1 kijken. Op de fiets 9 km naar het circuit, af eb toe viel een bui, maar het mooiste was we fietsen langs de files die stonden te wachten voor een parkeerplek. Kortom lekker naar de formule 1 geweest. Ook eersge minpuntje als je dat kunt noemen van camper gevonden namelijk slapen op hefbed ging goed, maar slapen op losse kussens zithoek beviel zowel patrick als marlie minder. Kortom gaat weer iemand mee moeten we dit oplossen. Wij hebben wel lekker geslapen. Maandag terug met heel veel regen. Kortom leuk weekend gehad. Tot onze volgende log als we de eerste keer 2 weken weg gaan naar?......